födelsedag

hejsan,
idag fyller jag år:)
11                                                  



                                                                                  12

och jag har typ inget sått så mycke av mamma, för vi skaju utomlands snart.
Men av farfar fick jag 500 mormor och morfar 1000 och typå tuggummji(A)
Också har jag varit på kågebadet.
Jag for dit med mamma och william
sen var jag med william
sen var felicia där så jag var med henne.
Sen for hon och då var jag med sandra, camilla och clara.



OMG, nyss när jag skulle skicka ett sms började det ryka ur telefonen:O
eller ja mobilen.
Jag trodde att den skulle explodera.
Men det var en lampa som gick sönder.
Och nu lunktar det rök.
Men nu måste jag gå för vi ska äta på grillen(A)


puss&kram

Kommentarer
Postat av: Sandriis<3

hejhej , <3

Grattis ! ;D<3

2009-06-24 @ 17:11:23
URL: http://sandriisaiik.blogg.se/
Postat av: Sandriis<3

kolla min blogg :]<3

2009-06-24 @ 18:18:09
URL: http://sandriisaiik.blogg.se/
Postat av: Tilde <33

GRATTIS TJEJEN!!!



Love you

2009-06-26 @ 23:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0