veckans blogg igen eller? Eller kanske sluta?

hejhej,
idag har hag varit poå stan med ida och sara.
Ni får bilder och från det igår kanske snart eller jag vet inte.
För när jag var på stan och skulle ta bussen hem kom jag påå att jag hade glömt mina påsar.
Så vi typ gcik på glitter och där vi var gatubarn och på subway och ganska många affärer.
Sen kom jag på att jag prövade en tröja på cubus så då gick jag dit.
Och om tur så hade någon lämmnat in dom. :O
Tack till den.
Och jag hann inte hem och hämta kabeln till datorn och mobilen.
Så ja, men nu sitter jag vid  datorn hos mormor,
kanske ska gå hem och hämta kabeln,
vi får väl se.
Jag har kanske tänkt sluta blogga.
Statistiken sjunker jätte mycke.
Inte så värt att skriva då?
Men jag har kanske tänkt ha veckans blogg igen.
Då brukar det vara ganska mycke.
 



MAN VINNER 90 DAGARS SUPPE PÅ APB vad sägs som det?(A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0